lisa johansson

+ BÖRJAR OM PÅ NOLL IGEN

Kategori: Allmänt

Inlägg mitt inatten -challenge accepted. Världens.drygaste.dag åååh, sov med Moa i hennes brurs bil ifredags och somnade runt 8 på morgonen, vaknade vid tre på lördagen och dom skjutsade hem oss direkt. Frös hela natten, bröt foten av mig i princip, täcket räckte inte till, visste inte hur jag skulle ligga eller få plats, vaknade en gång i kvarten eller nåt också. Var ingen hemma när jag kom hem så hoppade in i duschen, åt framför tvn så där hamnade jag ett tag och var påväg att somna så la mig i sängen istället men nej då kunde jag inte sova för de plinga ju varje sekund i mobilen, så de va ju bara att ge upp. Gick upp och klädde mig, sminka mig, packa ur och i och pratade med 2 av mina 5 syskon som var hemmaaa och sen fick jag skjuts med Macke och Hagman ut. Drog till Moa och vi fixa oss och drog till Altans, köpte energidryck chips och choklaaad. Satte oss vid vårt place(topphemligt, höhehäha) och sen drog vi till henne o chilla järnet. Väntade på bättre tider och ingen jävel ville ju med ut så vi var ute själva o gick o pratade sönder, sköönt! Sen drog vi in och gjorde oss maaat, och sen kom Jeppe o Gabb så vi åkte en sväng så kom in för en stund sen. Är aaasavasa trött nu så ska nog sova snart, bara fixa en grej till oså. 
 
Ha de braaa, PUSS & KRAM & GODNATT
fuck it all

Kommentarer


Kommentera inlägget här: