lisa johansson

+ I MISS MY DADDY.

Kategori: Allmänt

Pappa. Fan jag hatar de där ordet för har inte kunnat användt det riktigt sen jag var sex/sju år, sen flytta du o Mamma isär och jag bodde inte hos dig mer. Nu har jag inte pratat med dig på flerafleraflera månader och vill inte ringa dig för jag gjorde det sist, känner att det är din tur men hör du inte av dig vill du väl antagligen inte ha med mig att göra. Jag saknar dig iallafall, hoppas du är medveten om det. Saknar och älskar så det gör ont. Det gör så ont, överallt. I hela kroppen men mest i hjärtat, orkar inte tänka. Fan vad jag saknar dig... allt du gjort emot mig så är jag ändå din dotter och jag kommer alltid älska dig och hjälpa dig med det jag kan och jag kommer aldrig sluta älska dig, du kommer alltid att vara just MIN pappa och den som jag ser i min barndom. Fan kommer börja tjuta. Du var mitt ledljus i mörkret, såg upp till dig så mycket men hade inte en lätt barndom och vill inte låta att jag tycker synd om mig själv för det är inte det. Kan inte göra något åt det nu ändå så de är inget att gråta över, men bara saknar allting. Alla minnen med dig lever fortfarande vidare även fast vi inte pratar, ses, umgås. Alla badhus turer, cykel turer till vikingen, alla dåliga dagar saknar dock dom inte men det blev bara så, alla gånger du och jag åt våra fisksmörgåsar jag tror iaf att det var fiskpudding på, så himla gott och vill inte äta det utan dig nästa gång. alla gånger jag titta på dig när du vräkte med ketchup, men det gör jag med nu. Jag har blivit som du på det viset Pappa, haha. Men har även ditt humör. Minns också när du visade mig hur du tog ditt insulin, Pappa jag saknar allting och nu strömmar tårarna från min kind. Saknar dig Pappa. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats och även om jag inte kommer bo hos dig mer eller även om vi inte har samma band nu som då och vi kommer aldrig kunna få tillbaks det och de gör så ont i mig att vi inte kan det, så kommer du alltid vara MIN PAPPA och MORFAR till mina barn om jag skaffar några. Vet inte vad jag ska ta mig till, du är den där pusselbiten och önskar INTE att du o Mamma fortfarande var ihop för då skulle jag gått in i väggen, vet inte egentligen vad jag önskar. Önskar bara våra stunder igen, du o jag. Våra dagar. Pappa våra minnen.
 
Vet inte vad jag ska skriva mer. Önskar bara att du ringde så jag fick höra din röst, känns som jag saknar dig mer än vad du saknar mig. Fast du säger att du är glad att höra min röst när jag ringder dig eller när du ringde mig, du sa att du älskar mig och vill aldrig att slutar varken saknar eller älskar mig. Fan gråter ihjäl. Pappa du kommer alltid att ha en så stor plats hos mig så du vet inte. Faaaan. Orkar fan inte. Men vet inte, du måste bevisa det du säger om jag ska tro på det. 
Alla dåliga dagar, nej jag saknar inte dom men det var en del av min barndom, jag var van. Alla gånger du blev låg i blodsocker, ambulans, inslagna väggar, rädd familj, grannar speciellt Jonathan, Jennie o Thomas som hade och har fortfarande stor plats i mitt både hjärta o liv o kommer alltid att ha. De va som min extrafamilj, var där hela tiden dom hjälpte mig med allt. Med pappa speciellt, fan vad jag älskar er. Tack för allt.
 
Kommer aldrig glömma dig pappa vad som än händer.
Minnena lever vidare även om vi inte ses.
Jag älskar dig föralltid..
Tumblr_lxvhbpesan1qglz02o1_500_large
Tumblr_m92p4vhld31rd17e8o1_500_large
 
 

Kommentarer

  • moanderssonordh säger:

    hjärtat :( du vet vart du har mig, det är bara du ringer/skriver så ska jag försöka komma till dig så fort jag kan, lita på det. Jag skulle kunna gå i eld för dig <3 allt för du inte ska må dåligt! hör av dig på sekunden och lita på att jag kommer till dig. Jag älskar dig, du är stark, du kommer klara det här, och om inte ska jag bära dig igenom det<3

    2012-10-19 | 08:49:39
    Bloggadress: http://nattstad.se/moanderssonordh
  • lisa säger:

    Jag älskar dig Moa så obeskrivligt mycket och blir så glad av de där. Jag ska klara det och jag hjälper dig om de är någonting också det kommer jag alltid göra. Jag o mina fina vänner, det är för er jag kämpar det är för er jag ska ta mig igenom den här skiten!!
    Jag ska höra av mig om det blir något, och du med, deal?
    Älskar dig & ha en bra dag i skolan så syns vi förhoppningsvis sen!! Puss<3

    2012-10-19 | 11:41:17
    Bloggadress: http://ljohansson.devote.se

Kommentera inlägget här: